Euphoric

Yo Dude, jag måste ju göra ite reklam för ett gäng söta pojkar som äger skiten på instrimet alltså. Dom är 93:or och 92:or och har ett band called EUPHORIC och dom är då sjuuuuuukt bra. Dom har replokalen en bit ifrån mig och mitt band och vi springer alltid dit och lyssnar vid deras dörr! ;) *hihi*
första gången vi var på Balsta blev vi inbjudna att lyssna på dom och det var BRA! allt jag kunde säga var "Jäävlar!" men dom förstod nog ganska bra vad jag menade.

sist jag såg dom live, på Balsta festivalen var dom rikgtigt bra såklart igen och det enda passande ordet då var "Äckligt bra!" och tro mig, dom ÄR äckligt bra. Jag blir så irriterad på Robert som är så äckligt bra på gitarr men ett år yngre än mig, eller okej det är okej nu.. för det är ju bara ett år men asså det är lite surt ändå, så äckligt bra är dom allihoppa och dom ska nu spela på Sommarens sista suck i Eskilstuna, det är stort för där kommer artister som "Dead By April" och "crucified barbara" spela. Vilket betyder att Euphoric är braaaa! ;)
så, därför tycker jag att ni ska kolla in deras myspace.
www.myspace.com/euphoricpunkrock

Äckligt bra som sagt så kolla upp det NU och om ni har vägarna förbi Eskilstuna så kom till strömsholmen 19.45 STORA SCENEN!

Toppen!
puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0