GRATTIS

okej... 29 augusti betyder... MICHAEL JACKSON fyller 51. Ja fyller, för han kommer ju alltid att leva kvar.
Och som dom stora och fåniga fans vi ( jag och Natalie) är så ger jag honom ett grattis. <3

Fredrik fyller ju 17 idag också! :D
my friend liskom, det första jag gjorde när jag vaknade var att messa honom!
Hoppas du får en bra födesedag Fredrik!! :) <3

okej... Sucken igår med Emil Sporrong (Sporrongen). självklart underbart! vi träffade hans bror och hans kompisar. Dom var trevliga. Vi lyssnade på alla band som var duktiga, vissa bättre än andra såklart men Seven Year Itch var ju super härliga. dom gick upp på scen för att soundchecka och så, sen när dom var klara så gick dom va scenen igen och satte på en famfar och gjorde värsta entrén. Det var lite roligt! Sen var deras kläder så bra. Dom var vita och svarta och hade fluga, jättesöta, som om dom skulle ha en konsert med en orkester i en kyrka. Det var så fiffigt bara för deras musik är så grov så det blev så gulligt.

sist kom ju Dead By April och ja vad ska man säga? Strömsholmen var helt smockad med folk som hoppa och skrek och sjöng. Dom var väldigt bra live men sångaren sjöng ju så himla mesigt så fort han inte growla. Jag kunde inte hålla mig från att skratta lite. ;)
och av en slump så kom Örjan bakom mig, en lite filur jag lärde känna när jag jobbade på Parken zoo förra året. Helt underbar personlighet. Han går lumpen nu så jag har inte sett honom sen maj? Han var full haha och när publiken var tyst så skrek han "JAG ÄLSKAR ER" sen "JAG ÄLSKAR MATILDA" jo lite pinsamt kanske men sånt får man leva med om man känner Örjan!

Sen träffade jag min bror också, han var full som alla andra gånger då jag träffar honom.
när han är full säger han aldrig Matilda till mig, det är alltid lillasyster eller syster! Han blåste rök i mitt ansikte. äckel.

hmm.. nog med sucken och ursäkta för det långa inlägget. Men snart ska jag till Torshälla och kolla på musikalen 8 Meter med min vän som huvudroll! YEAH. sen vidare ner på stan för andra dagen på sucken.
EUPHORIC SPELAR!! :) 19.45 be there!!

Puss <3 / Matilda




Ja han är snygg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0