hej

yo dude!
idag gick jag till skolan men mådde fortfarande dåligt så jag gick till skolsyster och hon tyckte att jag skulle gå hem och vila och öva mig till att inte ha yrsel hela tiden. Det är lite psykiskt eftersom jag hatar sår och blod och sånt och nu måste jag sköta om mitt sår varje dag, vilket betyder att jag spänner mig eftersom jag hatar det och det är därför jag svimmar. Så skolsyster sa att jag skulle hem och öva :O haha det låter som om jag har alkohol problem eller nåt.

Jag hade körlektion idag halv åtta i 40 minuter. Det gick bra, jag är så jäkla bra på att köra alltså! snart har jag det där jävla körkortet! ;)
Jag ville egentligen inte gå hem från skolan idag, vi har Administration idag ch Trafikkunskap för första gången och det är roligt med nya ämnen! men är man lite psykisk störd så får man leva med det! haha

Nu ska jag nog gå och sova ett tag så jag blir bättre! =)



I Love Natalie! <3
Puss / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0