Höger? ...nej vänster.. eller?

Idag när jag körde bli så sa min körledare att tjejer oftare hade problem med höger respektive vänster. Han sa att stockholms universitet hade gjort en undersökning som gav resultatet att vi tjejer hade svårare med höger och vänster. Dom som har svårast för det är tjejer som sminkar sig som ofta ser sig själva i spegeln och är vana att se sig själva spegelvänt.
 Vi kanske är sämre på höger och vänster men vi är tydligen bättre att måla spegelvänt!
jag kan nog hålla med om det för jag tror alltid att min lugg är åt andra hållet än vad den är bara för att jag ser mig själv i spegeln =P

Natalies inlägg här under var ju bra... ha tålamod, hon lär sig fortfarande ;)
Puss / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0