Sjuk!

Idag är jag hemma ifrån skolan...
Jag hade inte tänkt vara det men när jag vakna kunde jag knappt gå till badrummet utan att känna att jag var nära på att svimma så jag satte mig på toalettstolen och vilade lite och sen gick jag ut igen och då var jag tvungen att snabbt sätta mig i fotöljen vid Tv:n för att inte ramla ihop för det svartnade för mina ögon. Där, sittandes i fotöljen svimmade jag. Men pappa lyckades väcka mig med ett iskallt glas vatten.
Vi bestämde att jag inte skulle till skolan idag, eller, jag bestämde det för pappa och mamma åkte till jobbet och då sjukänmälde jag mig eftersom jag knappt kunde förflytta mig utan att jag var nära på att svimma.
Så jag åt frukost med en väldig svårighet  men jag var tvungen att få i mig nåt för jag var grymt hungrig och det kan ju ha varit en del av orsaken till att jag svimmade. Efter det gick jag upp och la mig i sängen igen och somnade om, jag vaknade nu, för en kvart sen och mår lite bättre, fast det var nära en svimmning igen när jag återigen skulle gå till badrummet. Jag vet inte riktigt varför det blir såhär... men nu kan jag i alla fall sitta normalt upp!! toppen :D

Jag ska nog dra ner och äta något igen så blir det kanske bättre snart. Jag har jättesvårt att äta eftersom jag har ett sår över läppen. Jag brände mig på min Plattång och det gjorde så att jag inte kan öppna munnen så mycket, så det är jättesvårt att äta haha men är man klantig och bränner sig så.. då får man ta den smällen ;) haha

Jag hoppas ni har det roligt i skolan allihoppa! puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0