Skola snart!!!



Har precis vaknat och har världens huvudvärk. Idag vaknade jag i tid tack och lov! Krävdes ett kallt glas vatten för att stiga upp ur min mysiga säng. Trodde att min mamma skulle ge mig ett glas vatten när hon bokstavligen hällde det på mig...som vanligt xD haha vaknar inte av väckarklockan heller.. så antar att mamma är mitt enda hopp ^^  

 Japp, om ett par timmar kommer jag att sitta i det gamla, tråkiga klassrummet och lyssna på vår mattelärare.  Men det blir väl ändå lite kul och träffa klasskompisarna igen ... eller vem försöker jag lura? xD hahaha sorry om jag är så negativ men jag vill inte att mitt sista sommarlov ska ta sin slut.  ähh måste dra nu o käka frukost



















Pusselipuss/ natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0