Sucken!

Nu har jag kommit hem från stan. Först var jag på Balsta men vi repade inget för vår sångare är försvunnen.. hon dök aldrig upp och vi fick inte tag på henne, vi vet inte alls vart hon tog vägen..knäppt. Men vi andra satt och pratade om allt möjligt i lite över en timme i sofforna vid receptionen och halv fem tog jag bussen in till stan för att träffa Natalie och lyssnapå Euphoric igen! Dom är ju bara för bra liksom.
www.myspace.com/euphoricpunkrock
Men jaaa titta in där då! för dom är bra!
Dom är helt jävla sjuka på scen! jag menar det verkligen, dom är HELT galna!
Efter att dom spelat gick jag och Natalie och käkade kebab.

Igår var jag ju på en musikal (8 Meter) SJUKT BRA! Elsa, huvudrollen är så jävla bra på att sjunga så jag dör, jag grät faktiskt ett tag om sanningen ska fram. Elsa är en otroligt härlig person som alltid är glad men i musikalen ska hon vara typ Emo, knarka och grejer. Man såg henne som en helt annan person men ibland lyste hennes personlighet igenom och det var underbart!
Det var en Riktigt bra musikal, lite synd att vi gick på den sista, jag vill ju så se den igen.

Efter det så drog jag ner på stan och mötte upp Natalie för att gå til Strömsholmen och lyssna på Euphoric. Det var underbart! sen efter det gick vi runt lite på stan och sen åt vi kebab.
Jag träffade min lilla kusin också (LILLA) och hon var ju inte lite packad, kunde knappt stå själv. När vi ätit klart mötte vi upp ännu fler människor och knallade runt. Sen Åkte vi hem vid elva ör det var så jävla kallt! haha

Det har i alla fall varit en väldigt trevlig helg!
Hoppas eran helg har varit lika trevlig!
Puss <3/ Matilda



haha dom rör sig så mycket så att dom inte ens fastnar på kort ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0