svar!

Postat av: amanda :)
verkar ha varit en väldigt rolig sommar för din del =) var oxå på britney! visst var hon bra? :D


Nämen hejsan söta kommentar! =)

Natalies sommar har varit bra, tro mig, hon spenderade ju den med mig ;)
jag måste säga att jag inte håller med er gällande Britney Spears (Jag vet inte ens hur hon stavar sitt namn)
Men jag är så himla glad att Natalie fick gå på henne för jag vet att Natalie älskar henne. Det är samma sak som när jag fick gå på Kiss, och musik skiljer sig ju från person till person, men jag hoppas verkligen att du hade det lika tevligt på konserten som Natalie hade! :)

Dessutom hoppas jag verkligen att din sommar har varit lika bra som vårat.
Puss /Matilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0