Taste of something sweet

tjo!
Natalie har blivit ett geni och lyckats lista ut hur man lägger in youtube klipp här på bloggen. BRA NATALIE!
Idag sög skolan! eller, det gör den ju varje dag så det var väl inte så konstigt. Jag slutade 4. Fett jobbigt, tur att sista lektionen är rolig! Musik! =)
när jag äntligen kom hem åt jag och sen gick jag upp till Slagstaskolan för att spela fiol, och nu sitter jag här och nördar data... och lyssnar på Euphoric :D

Kul att jag ine har en aning om när jag börjar i morgon. Jag kan nämligen inte mitt schema ännu.

Dessutom så gick min mobil typ sönder igår.. den lackar sönder och vill inte starta, så den stänger av sig själv ibland så nu har jag Rasmus extremt gamla Samsung mobil.. (Y) toppen! Den är fett jobbig!
Men jag ska kolla om Rasmus har tid att hjälpa mig att hita en ny mobil, han är bättre på att hitta bra mobiler så jag sköter det åt honom!

Nu ska jag läsa Mio, Min Mio för jag hittade min gamla bok.

Puss <3 / Matilda










Kommentarer
Postat av: malin

Kika gärna in i min blogg :)

2009-09-01 @ 14:15:40
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0