Yääh!

Natalie har hittat tillbaka!
Applåd till henne!

I alla fall, jag körde bil med mamma idag. kul!
Sen spenderade jag två timmar på en hemlig plats med mamma som jag inte år säga till någon för detär en hemlis..*hih*

Just nu pratar jag med Sven, min man från Österrike på msn. Han är helt underbar! haha så härlig.

Felix säger: there were 2 girls ... and they wanted something from me... but i said...: i can´t bevause of matilda =)

Haha underbar! :)
snart ska jag sova, mitt huvud är inte på topp men annars så!
imorgon är det Sucken! :D
puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor brinner fastän de inte riktigt existerar

Hej :)

Jag tänkte berätta att jag håller på med bloggdesign till ett bra pris. Bara att trycka på Försäljning i menyn.

Du är varmt välkommen att titta förbi.



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se :)

2009-08-28 @ 14:15:34
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0