Yo Dude!

Hemma igen efter skolans otroligt tråkiga upprop!
Var på stan med Tollan, Maria, Agnes och Fredrik. Vi åt på subway (Tollan och jag) och satt utanför biblioteket och hade det trevligt när en gubbe från Jehovas Vittnen kom och föreläste för oss i en halvtimme. Jag lyssnade inte, det var så tråkigt.

Jag sitter och lyssnar på Green Day och känner ett stort behov av choklad, men det har jag tyvärr inget av. Jag får nöja mig med musiken. Ska kanske iväg och träffa min fyro (intert skämt ) snart igen om inte Maria och Maria ska iväg till musikalen!

Jaa, det här inlägget blev ju roligt, Hoppas det är något roligt på Tv idag (friidrott)

14.14 - Han är kär i dig.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0