Yo Dude

hejsan!
jag är så himla trött just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Dessutom har jag sprängande huvudvärk. Idag var en trevligt dag i skolan, vi gick hem till våran mentor och grillade hamburgare och hade mångkamp. Typ bygga högsta tornet av hård spagetti. Mitt lag vann så klart med ett torn så högt som 1.71 cm ^^ längre än mig själv.
mitt lag vann hela tävlingen också så vi fick en stor burk godis som jag snodde med mig hem ;)

efter skolan bowlade jag med Natalie, Marcus och Calle, det var mycket trevligt!
efter det åkte natalie och jag hem till mig och hade det trevligt.
Nu är jag faktiskt ärligt så pass trött att jag måste gå och lägga mig, för att vila huvudet lite.

God natt och dröm om mig! Puss <3 / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0