Yo Dude!!

Hejsan!
Jag sitter och tittar på from G´s to gent´s. Det är maraton på Mtv.
Längre än så på min dag har jag inte kommit ännu.
Igår gick jag och la mig halv tio och vaknade halv tolv. Mamma och Pappa är på ikea och min bror vaknade nyss efter en natts festande.

Idag ska jag iväg till Linus för kräftskiva! det kommer bli riktigt härligt, det var ju ett år sen sist. Jag hoppas bara Sara kan komma fast att hon just opererat sig och ska ta det lugnt, Jag saknar henne ju!

Natalie är ju helt vrickad, jag messade henne vid nio och sa "nu ska jag sova jag är så jäkla trött" hon svarade " haha jag med" och ändå ser jag hennes inlägg halv fyra på natten, hon ör ju helt omöjlig. Men jag gillar henne ändå  ;)

nu ska jag äta Mars och fortsätta att titta på Mtv Puss <3 /Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0