Yo Dude!

hur är läget?  Med mig är det toppen!
idag hade jag skolfoto i skolan! kill me liksom! helt galet.
Vi har det i Framgången, där kafeterian och biblioteket och receptionen liggen. Det betyder att alla som har rast är typ där ute i Framgången och pratar med andra människor från andra program eftersom att man bara kan komma in i sitt eget område. så jag som går sam-ekonomi kan bara ta mig in på sam-ekonomi området och inte på tex bygg området.
så om jag då har kompisar på Bygg så får vi träffas i Framgången.
Min klass hade tur idag så när vi skulle fotas så hade alla andra någon lektion att vara på så det var bra.
Jag slutade halv två idag och nu sitter jag framför Tv:n utan ett liv, Rasmus sitter på sitt rum utan ett liv också. Jag funderar på att ta nåt att äta.. jag är väldigt sugen på choklad men självklart har vi inte det hemma.

Nu börjar Simpsson så vi hörs! ;)
Puss / Matilda

Kommentarer
Postat av: Bezzo

Vill du ha mer besökare på din blogg?

Bli en gratis medlem nu på bloggtrafik.nu.

Detta handlar om trafikutbyte. Om du kollar på en medlems sida får du poäng som sedan konverteras till garanterade besökare till din egen hemsida.

2009-08-25 @ 15:09:41
URL: http://toksmula.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-08-25 @ 20:29:43
URL: http://klarabergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0