Bilar!

yo!
just nu sitter jag och tittar på Bilar på femman!
vi har främmande och jag väntar på att äta mat. Jag har inte ätit något idag förutom frukost.
I morse kollade jag på Magi på Waverly Place - The Movie!
HAHAHA lukta på den Emil. Den var jättebra och rolig. lite sorglig också men mest rolig. Nästa fredag är det någon film med både Selena och Demi, den ser jag verkligen fram emot. tji fick du Emil :D

igår hade vi spelning i anskarskyrkan. Det var ju kul... hehe det kunde ju ha gått bättre men vad tusan! ;) I går var jag med Natalie också. Det var ju självklart lika roligt som alltid ;) Hon var väldigt snygg, hennes frilla såg ut som Amy whinehouse eller hur hon nu stavar sitt namn.

ååhh kul att "hitta pappa" är på Disney Channel nu då =( jag har aldrig sett den men Lilly från Hannah montana är tydligen huvudpersonen och då måste den ju vara bra!
haha nörd jag vet :D












såklart min bästa vän tittade på Bilar med mig. Han ville så gärna se sig själv ;)


OCH EMIL: i "hitta pappa" är Lilly med, Justin Russo från Magi på Waverly place, Rico från hannah Montana och Mr mosbey från Zack and Cody, OCH OCH OCH Jackson från Hannah Montana. Åh herre gud hans hår HAHA. Någon med är med från Disney channel men jag kommer inte ihåg varifrån. ( haha Rico är en liten emo/punkare/cooling) OCH lilly sjunger ^^
haha åh det var en rolig film...det jag såg ^^ Lilly och Justib är kääääära <3
avundsjuk Emil? haha

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Jag kanske är lite avundsjuk...

2009-12-13 @ 02:00:40
Postat av: Matilda

haha jag visste det :) mohahaha!

Disney Channel äger!! ;)

2009-12-13 @ 13:03:23
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

Aw, bilar! :)



Exakt, "men vad tusan!" liksom :)

2009-12-13 @ 23:32:46
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: S A N N E

fin blogg :))

2009-12-15 @ 17:02:41
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0