BROR!!

yooo! idag är det den 9 december och min kära bror fyller 20!
Vi väckte honom sju imorse (mohaha) och sen efter skolan gick familjen och bowlade. Jag mot mamma och pappa mot Rasmus. Pappa vann, Rasmus tvåa, jag trea och mamma fyra ;) jag gick om mamma precis i slutet för att jag fixade två strike på rad ;) haha jag kom kanske trea men jag hade absolut den snyggaste segergesten ever! hahahahaha jag tror Rasmus skämdes lite när jag började hoppa och dansa men what to do? ;)

Efter det gick vi till Bamboo city och åt. MASSOR. Ni som inte tror att jag kan äta... NI HAR FEL! jag åt två stora tallrikar och efterrätt! Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här ^^

PÅ bamboo visade mamma mig lite "party tips" och vi båda skrattade så vi höll på att dö, ärligt haha! Hon skulle visa nåt med ögonen, typ titta i kors eller nåt men hon tittade bara JÄTTESNABBT ner och sen upp igen och det var så roligt för hon trodde verkligen att hon gjorde något. När hon visade pappa och Rasmus sa dom likadant men hon sa att det gick så snabbt för att hon hade övat så mycket. sen skulle hon göra två party tips samtidigt. Göra det där konstiga med ögonen och andas in med näsan så hennes näsborrar "klistrades" fast mot näsan. Det gick inte så bra.
ååååh jag älskar min mamma! hahahaha det var så roligt.


Idag var det en härlig dag. Vi tittade på film på engelskan. vi slutade efter det och då satt jag och Emil kvar i klassrummet en timme och kollade i en Atlas. På USA och alla städer typ hahaha snacka om underhållande... i en timme? ^^ haha
Och jag ber om ursäkt för att jag var jobbig på matten men jag orkade inte räkna :) haha
Puss Emil (a)













my brother everyone, My borther! ;)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Du är inte förlåten för matten! Jag försökte ´vara duktig men du förstörde hela tiden...

Jag ska såååå bo i Las Vegas;)

2009-12-09 @ 23:07:15
Postat av: Matilda

jodå jag är förlåten :) (a)

haha jag ska bo i Los Angeles, springfield och Jackson (hehehe)

du ska bo i Waco sa jag ju ^^ det passar dig :D

2009-12-10 @ 08:24:17
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Snygg-Emil

Fuck you! jag ska inte bo i Waco, det låter skit mesigt!

2009-12-12 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0