Eskilstuna Revyn

Igår var jag på stan och köpte min klänning. uuuuuäääh! haha
sen åkte jag hem till Tollan för att planera Nyårsafton. Det var väldigt tevligt. Vi storhandlade :)

Efter att vi var klara så åkte jag och Tollan ner på stan för att gå på Eskilstuna Revyns genrepetition. Det var otroligt roligt som alla andra gånger. Jag förstår inte hur dom lyckas kläcka fram roliga sake år efter år. Det borde ju ta stopp i hjärnan någon gång.
Jag och Tollan skrattade ihjäl oss och min gurka Erik är ju helt underbar. Helt underbar och bra på att sjunga och spela teater ;)

"Spolarvätska, SPOLARVÄTSKA?! VART TOG DU VÄGEN??" hahahahahahahaha åh helt värt att se en gång till. Det måste jag verkligen göra! =)

Nu tittar jag på Hannah Montana och väntar tills klockan ska bli lite mer så jag kan börja göra mig iordning tills ikväll. Det ska verkligen bli så trevligt ikväll så jag vill att klockan ska bli 18.15 på en gång! ;) haha

anyway, om ni får chansen så måste ni verkligen titta på Eskilstuna Revyn för min lärare är RIKTIGT rolig ;) hahahahahahahah

Puss och GOTT NYTT ÅR! <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Matilda, Matilda..... suck



Vad är det som är så svårt?



Det finns inte ett enda jäkla ord i det svenska språket som skrivs isär. Det finns inget



Hur kan det vara så svårt?



HUR?



Jag förstår inte.



Hjälp mig förstå! Hjälp mig komma till insikt!

HJÄLP!

2010-01-01 @ 19:35:39
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0