Fortebacken!

Yo!
Nu har jag klätt granen (y) den blev jättefin (såklart)
Jag har städat idag också. Dessutom har jag precis kollat klart på Rosa Pantern och dem var precis lika bra som jag minndes den. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Steve Martin är otroligt bra och sån jävla bra skådespelare. Helt sjukt vad otroligt rolig den där filmen är.
"I Would like to buy a Hamburger"  priceless!

Nu sitter jag och tittar på Scrubs och mamma kom nyss in och sa att vi inte hade inslagningspapper och eftersom jag inte har slagit in några presenter så är det lite dåligt. Mamma sa att jag borde ha tänkt på det, men i ALLA år har vi ALLTID haft inslagningspapper så varför skulle jag tänka på det, och sen sa hon att "det är ju lite du att komma på det dagen innan julafton"
vadå "lite jag" det har väl knappast hänt förut. idiot. Hon var grinig på något och som vanligt släppte hon ut det på någon annan.

Men i alla fall. Pulka var det.
Igår var jag i slagsta med Agnes och Tollan. Vi klädde på oss massor med kläder och gick till fortebacken för att åka pulka som jag och Agnes alltid gjorde back in the days! Det var väldigt roligt men jag fick otroligt ont i ryggen. Pulkor är inte riktigt lika rymliga längre.
Men det är okej nu. Idag har jag bara problem men att stå, gå, sitta och sova (y) yääääh

imorgon är det julafton så... god jul! ;)

puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0