it´s morphine time!

Yo!
jag sitter och tittar på Disney channel och lyssnar på Demi Lovato... det trodde jag aldrig att jag skulle göra men hey, tydligen ;) haha

idag har jag varit med min söta Natalie! vi åt på Donken och sen var vi hemma hos henne och kollade lite på youtube! Dessutom moffade jag godis (a) hehe men det förtjänade jag.
Idag skulle jag ha spanska tal. Jag övade fett mycket. Jag kunde mina fem meningar nästan utantill men självklart ska våran lärare vara sjuk! nu måste jag vänta tills fredag (!!!) då kommer jag jag glömma allt. Too bad!

idag lockade jag mitt hår med min plattång för första gången. När jag kom till skolan var dom borta. Jag hatar att det inte går att göra något med mitt jäkla hår =(

här har ni en liten funderare :

i fear one day i'll meet god he'll sneeze and I won't know what to say.

Japp, den ni ;) jag skulle nog sagt bless you anyway och sen komma på att det inte var speciellt nödvänigt =) haha
Nu ska jag återgå till mitt godis.

p.s Min bror fyller 20 imorgon :O





Haha jag hatar att ta ego bilder så alla blir med fula miner på istället ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fett gammal brorsa du har :O hahahah



Fett konstigt att man själv kommer vara tjugo om ett tag :O (förhoppningsvis i alla fall)

2009-12-08 @ 21:09:51
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

haha jaa eller hur, han är fett gammal. Han är ju inte en jobbig tonåring längre efter imorgon O.o

2009-12-08 @ 21:50:31
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0