Medium

Tjo!
jag sitter och tittar på Medium på tv4 plus eller något liknande. jag tänkte gå och lägga mig snart eftersom jag tänkte åka till stan imorgon och eftersom min buss aldrig går måste jag åka 9.00!

Idag tittade jag på Bäst of Dag-Otto. Det var en rolig film, fast det visste jag ju redan.
Jag vaknade 13.00 idag. Det är ju nästan lite pinsamt.

Annars då?   nää, inte mycket. Jag har sprungit runt och sjungit och spelat gitarr (luftgitarr) och sen kollat på Tv som alltid. Jag trivs att vara hemma själv :)

Jag ska se om jag hittar en klänning imorgon till nyår. Vi ska ha fin middag med dom bästa men det skrämmer mig lite. Jag har aldrig klänning på mig. Jag har aldrig kjol på mig (om jag inte spelar för kungen ^^). Hur tusan ska jag kunna ha klänning på mig? usch det känns så läskigt men jag måste ju våga ha kläning på mig ?
Problemet är att jag känne mig så töntig i klänning. Jag är den som springer runt i jeans och converse året runt, det känns så konstigt med klänning. BLÄ! men jag ska klara det. Så imorgon ska jag på jakt!

nu ska jag lägga in några bilder som jag och E*** kan dreggla till när han kommer hem igen :)
















sista bilden was only for you darling ;)

Nu ska jag sova!

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Får jag också dreggla?



Haha, det ser lite ut som att Tom har bröst xD

Miley Cyrus är inte så snygg. (Fast snyggare än Zac Efron. Han ser ut som en tolvåring.)



Yay, klänning! :D

2009-12-29 @ 15:42:23
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

ja klart, alla får dreggla! ;)



men nej Miley är inte snyggare än Zac liksom come on! han ser INTE ut som en tolvåring på den bilden ? tro mig jag kan langa mer när han ser gammal ut. Han är ju faktiskt 22!!! du vågar bara inte erkänna att han är snyggare än vad du vill att han ska vara, och DÄR MED BASTA!!!! ;)

2009-12-29 @ 20:30:46
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag påstår inte att han är ful, men han ser otroligt töntig ut. Han är definitivt inte snygg. Och absolut absolut inte het.

2009-12-29 @ 23:40:31
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Snygg-Emil

Haha vilka fjolliga bilder du lägger upp xD

Är det dina idoler eller?

2009-12-30 @ 11:38:50
Postat av: Matilda

Emil Emil Emil Emil!

jag vet att du diggar den första, eller nej jag menar den sista host

tihihihi ;)

2009-12-30 @ 22:16:48
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Snygg-Emil

Tyst!

2010-01-01 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0