Pulka!

yo yo yo!

Idag träffade jag min söta Natalie igen. Vi moffade i oss kebab som alltid!
åh imorgon slutar vi äntligen skolan för i år och på lördag fyller Natalie 18. Herre gud liksom, min lilla flicka!!! haha

Idag på idrotten åkte vi pulka. Det var roligt. Jag åkte i en orange pulka. Det gick fortast när jag åkte med braf ;) Emil var så lätt så det blev ingen fart! Dessutom fick jag de flesta killar att känna sig strarka när dom slängde ner mig i snön hela tiden. Sanningen är ju den att jag lät dom slänga ner mig enkelt så dom kan få känna sig störst och starkast, vi alla vet ju att jag hade klara dom alla egentligen.

Jag ber om ursäkt för alla mina särskrivningar Agnes :)

nu ska jag kila iväg och duscha så jag hinner tillbaka till Zack and Cody. Och på tal om inget... vi har fortfarande inte betalat Balsta va? ledsen men jag är pank, någon annan kanske kan fixa det imorgon ? om vi nu har tid, vad vet jag.

WE NEED MORE SONGS!!!!!! :)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag sprang nyss över till Tollan med den blå lappen! Hon skulle fixa det imorgon fast hon egentligen inte hinner.

Hm, vi borde ha tid... Med tanke på karusellen ^^ Inte för att det spelar så stor roll. Den är ändå bara en konstig sak som man vill kunna säga att man ställt upp i. xD



Vilka särskrivningar menar du?



Vi måste åka pulka snart!!!!



Och vi måste skriva nya låtar snart!!!! Vi får ha någon/några låtskrivar-dagar på lovet!!!!

2009-12-17 @ 22:25:59
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

ja mer sånger!!!

vi borde ta en av lördag eller söndag för att bara sitta i lokalen och skriva låtar. för då MÅSTE vi göra det. Då finns det liksom inget annat vi kan göra, förutom att spela ^^

Det börjar ju brinna i knutarna nu!!

2009-12-18 @ 23:11:56
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

Brinnande knutar ja. Verkligen, haha.



Söndag då? Om alla kan fyra timmar på söndag? Vi kan ju spela lite också. Och vi skulle ju kanske spela in? Men det borde vi göra någon gång som inte är vår rep-tid!

2009-12-19 @ 00:19:02
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0