släktmiddag

Hejsan! Nu sitter jag och tittar på Mina jag och Irene. Haha jag älskar den filmen. Kossan är bäst =)

Jag har precis kommit hem från mormor och morfar. vi firade morfars 70 års dag. hela släkten var där. Med alla söta bäbisar, okej dom var två men i alla fall ;)
Det är alltid trevligt att träffa mina favorit kusiner och min morbrors otroligt söta hundar Douglas och Alice!

Nu ska jag kolla på Hannah Montana på Disney channel och äta choklad :D sen ikväll är det Robin Hood, äntligen!
JAG HAR SETT DEN FLER GÅNGER EMIL!

Jag funderar på om jag ska kolla på "Bäst of Dag-Otto" Idag också.

En sak jag älskar är hur otroligt gullig Rasmus blir omkring barn. Leon som är 2,5 månader var hos oss och firade jul i torsdags. Leon är våran nya kusin och han är fruktansvärt gullig.
Rasmus satt och kittlade Leon jättelänge och gjorde massa roliga läten och grimarser. Haha det var det bästa på hela julen! Han blir barn själv :) Det samma gäller mamma. När jag får barn kommer jag ALDRIG få hålla honom/henne om mamma är med i rummet.

MEN EMIL!!!! Jake Ryan ska gifta sig med Tracey! :O OMG vad hände ? har du sett det ? O_o

jaja! puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Jag har sätt Robin Hood många ggr mer än vad du har!



Den andra skit saken har jag inte sätt^^

2009-12-26 @ 22:00:36
Postat av: Matilda

nej det har du inte! jag har sett den mest och Robin Hood är min =)

haha vilken skit ? ryan <3 Tracey eller ? hehe jag vet hur det slutade .. MOHAHAHAH

2009-12-26 @ 23:14:10
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0