Tjolahopp

hejsan!
Jag sitter och tittar på The Bodygaurd. Det är med Kevin Costner och jag vet inte riktigt var det är som gör det, men mystiska killar blir automatiskt snygga. Filmen är frpn 1992 och Kevin Costner spelar en bodygaurd och han är helt fullkomligt chill haha. ger aldrig direkta svar och fett bra på att slåss. Har liksom stenkoll och han är så snygg. Haha Mystiska killar - Aragorn
-  Kevin Costner som Robin Hood och Frank
- Wolverine (stavning) i
-  Ryan i O.C 
-  Edmund Dantes i Greven av Monte Cristo
Och säkert massa fler men jag orkar inte sitta och lista ut dom ;)
hmm.. alla dom där kaaktärerna är bra på att slåss, det kanske är det som är hemligheten!
Folk som sportar eller folk som dansar blir också snygga! haha

Idag var vi på Balsta. Vi var verkligen inte effektiva idag men sånt händer väl antar jag.
vår första spelning med Rockkarusellen är den 21:a Januari. opepp till tusen men det ändras nog.

mitt jullov är förstört. Jag trodde vi hade en hel vecka längre än vi hade, och nu känns det som om någon snott en hel vecka av mig. Det är säkert Emil den jäveln, han brukar sno saker av mig.
Jag hoppas i alla fall att han har det trevligt på Länk! =)

(hmm, jag ska nog lyssna på Don´t jump av Tokio hotel, eller kanske ready set go! ^^ )

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Inlägg! :)))



Varför är du opepp? Ny tycker jag att alla ska vara jättepepp :D haha

2009-12-28 @ 02:22:18
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Snygg-Emil

Asså skyll inte på mig! Jag är ingen tjuv, jag skulle aldrig sno något från dig...

Lyssna på vad du vill ingen bryr sig;)

2009-12-30 @ 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0