yo yo

Eftersom den här bloggen tydligen inte uppdateras utan mig så tänkte jag bara skriva lite här. Typ :


G R A T T I S   V Ä R L D E N S   B Ä S T A   M A R I A ! ! ! ! ! ! ! :D


hihi Maria (Plektrum) fyller 17 idag, stoooor flicka :)
Idag är det lucia i sporthallen. Det är Eskilstuna tradition och en rolig sådan. Jag minns när jag var där för första gången i fyran. Vi lekte kull och sprang runt i alla mysitiska gångar.  Dessutom knarkade man i sig flera paket dextrosol (??) för att klara att vara pigg och glad från 9.30 till cirka 20.00.
Gökstenstråket ska vara med. Dom ska spela med mantlar... lite avis där faktiskt. Jag vill också sringa runt i mantel!

Jag har precis varit ute och kört bil. Jag hatar att köra bil. Mamma blir så hetsig.

just nu tittar jag på Pimp My Ride. Det äger! jag älskar bilar och killarna som fixar dom är så sköna ;) haha










Ja jag vet vad ni tänker... Hon är bedårande :) <3


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hurra för Maria! :D



HAHAHAH på hårdrockarbilden med Tokio Hotel-affish i bakgrunden!

2009-12-07 @ 09:03:28
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0