Fuck you!

hejsan :)
Jag sitter i skolan. Jag slutade för en halvtimme sen... jag ska sitta här till fyra och vänta på bussen. GUD vad jag älskar att bo på landet!! =)

Jag sitter och tittar runt på MTV. Green Day är mina hjältar! haha så jävla supersköna människor. Billie Joe som tyckte Kenza var lite för snygg ( =D ) och Tré som ville vara med på hennes mobil! HAHA super sköna.

Green Day öppnade EMA igår med ett sprakande nummer! love it. Det var så bra och jag blev så lycklig av att se dom igen. hihi söta Billie med blont hår, det känns nästan som gamla goda tiden ;)
och dom vann ju för BEST ROCK och det var skönt. Jag skrek när jag hörde dom säga "and the winner is... GREEN DAY" men sen kom jag på att jag var ensam i mitt rum och då blev det lite pinsamt haha. sen fick jag ett sms av Agnes: "Jag: JA! och segergest när han sa vinnaren. Sen kom jag på att jag var ensam i rummet ^^ "
Ibland undrar jag om jag umgås för mycket med Eliterna för vi har liksom, samma hjärna ganska ofta! hahaha

Och sen uppträdde ju söta Tokio Hotel. Det var inte så fasansfullt dåligt men jag klarar verkligen inte av att se Tom spela gitarr. Han är säkert duktig men snälla...sluta spela så jävla cool och ta upp gitarren några meter! anledningen han ser så "cool" ut på scen med breda ben och böjt knä är ju bara för att han måste stå så för att kunna spela. Han kan inte spela med gitarren så långt nere men han ska ändå envisas som fan med att ändå ha den nere i marken... Väx upp pojke och lär dig att ju högre upp, desto bättre är man ( vilket gör en automatiskt coolare)
Jag ska skälla ut honom när jag träffar honom! för det kommer jag ju göra... på EMA om två år. (HAHA)

den ända som kan spela med gitarren nere i marken är Billie Joe för att han kan ju i alla fall visa att han faktiskt KAN spela med gitarren där nere. Han spelar saker som är 100 gånger svårare än Toms och klarar det perfekt med gitarren där nere. Han har bevisat att han förtjänar att ha den där nere!

Haha nu blev jag sur.. bara för att jag tänkte på Toms gitarr! haha

Green Days tacktal var ju gulligt. Haha Billie var så söt när han försökte skämta! haha :)

Jag hoppas jag är ensam kavr på området för jag sitter och sjunger... haha högt alltså ;)
det är ju Pink liksom ;) haha

kul att det här inlägget har tagit mig 20 minuter att skriva o_O så går det när man stannar upp för att sjunga lite ^^

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tyckte att det hela fick en något tragisk stämning när jag kollade på intervjuerna och insåg att gud, vad trött och deprimerad Billie verkade! Att han uppenbarligen var full/hög gjorde inte saken bättre.

Haha jag tror inte han ville vara där... Förutom på scenen i öppningsakten så klart :D



Tokio Hotel är ju lite tragiskt i sig självt... Men jag håller med om att det kunde varit värre. OCH JAG HÅLLER MED OM TOM. Och jag älskade Bills kläder. Klackarna kunde han skippat dock. (Jag undrar när han officiellt tänker bli transvestit? xD )

2009-11-06 @ 16:26:24
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Agnes

Och så är det ju lite tråkigt att the awards uppenbarligen redan var bestämda. På ett sätt är det rättvist också, för då är det inte de med de mest hysteriska fansen som vinner.

2009-11-06 @ 16:29:14
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Snygg-Emil

Asså din tröga unge! Gitarren ska sitta långt ner!

2009-11-07 @ 01:16:04
Postat av: Agnes

Men Emil då! (WOHO "Snygg-Emil" !!! )



Gitarren ska inte vara långt ner om man inte kan spela på den utan att se ut som en idiot! Har du sett Tom spela någon gång?

Billie får ha den långt ner, precis som Matilda sa, för han KAN SPELA på den ändå, på något jävla konstigt sätt.



En gitarr som sitter långt ner betyder oftast att den sitter på en att tönt som leker cool.



Men inte på Billie Joe, för han är Billie Joe ;)

2009-11-07 @ 02:21:05
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Snygg-Emil

Haha jag har lärt mig skriva utan särstavning nu^^



Det spelar ingen roll var Tom har sin gitarr, han ser ett som en fjolla iaf! Alla i Tokio Hotel är små mesar... Man ska ha gitarren långt ner det är mycket snyggare, du kan kolla på wrestling with angels de har gitarren skit högt upp och ser skit fula ut:P

2009-11-07 @ 23:23:57
Postat av: Maria

Töntigt = COOLT!! Stå på scen med gitarren i höjd med armhålan och se ut som värsta Beatles-wannaben så är du ballast in da HOOD.



Jag vill verkligen bara råka gå upp på scenen den 4:e mars och bara gå mot Tom och bara titta lite försiktigt på hans gitarr som ligger i backen och bara RÅKA trampa på den. SÅFAILSÅFAIL! Håll gitarren högt så kan vi undvika sådana incidenter.

2009-11-08 @ 21:24:08
URL: http://popcornnation.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAH

gud alla era kommentarer är så härliga :)

WORD Maria, du sa det! ahah vi gör det alla fyra så kanske han blir lite rädd också ;)

först så tror han att han "ska få oss" och sen så tramapr vi sönder hans gitarr!! hahahahaha woho (fast vi låtsas bara sparka den för annras gör det ont i hjärtat. VI TAR DEN ISTÄLLET :D )



EMIL SUGER!! du ska ha gitarren högt upp som Beatles då är man cool och får respekt som tusan!! :)

2009-11-09 @ 09:38:22
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Tom är fett ball ju ^^

2009-11-09 @ 17:00:18
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0