hej

Nu sitter jag och väntar på mamma och pappa. Jag ska ha utveckligssamtal halv fem.
Jag gjorde matteprov idag och Marie den idioten har redan rättat mitt prov så jag får reda på det nu... vilket inte är bra för jag vill inte veta när mina föräldrar är där för det gick så grymt äckligt dåligt!!!

men i alla fall. Idag (nyss) fick Emil lyssna på Maria med flera´s två hitlåtar. Han skrattade. det förstod jag inte anledningen till...

Jag har skrivit ut gitarrtabbar nu i skolan så jag kan äntligen spela lite nya låtar på gitarr. Jag hade panik igår eftersom jag inte hade något roligt att spela. Bara gamla vanliga låtar. Men nu har jag ett lager som räcker tills jag får internet, när nu det kommer att hända.
Det kommer ju inte förrän i vår :S

Jag fryser och Agnes lärare som aldrig skrattar skrattade idag!

Uppdateringen i den här bloggen känns så otroligt bra just nu men när jag får tillbaka mitt jäkla internet så ska det fasen ändras. Jag måste ju vara bättre än Maria (Mohahaha)
p.s DIE MOTHERFUCKER VIRUS DIE!

Nu ska jag dra till mitt skåp som befinner sig i andra änden av det här rummet och varsamt lägga ner mina älskade tabbar i min väska och sen svara i telefonen. För jag hoppas att mamma och pappa snart ringer och frågar om jag kan öppna dörren. Skulle inte förvåna mig om dom kommer försent, som alltid.

(Jag har den fulaste ringklockan i världen)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå, vi är Maria med flera, och vi är här idag för att spela vår första singel för er. yeea.



HAHAHAHAHAHAHAHA<3

2009-11-11 @ 16:36:53
URL: http://popcornnation.blogg.se/
Postat av: Agnes

TABS :D

2009-11-11 @ 17:21:08
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

hahaha yeeeeeeea :) vi är ju bäst! haha men man skrattar ju verkligen inte ;)



hihi jaaa!! fast jag måste bara spela istället för att titta på Disney Channel för jag har fått det nu (a) nej Agnes... jag SKA spela! :D

2009-11-12 @ 14:36:05
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: DELLA

sv; hahahah, mjo msåte hålla med xD

2009-11-15 @ 12:37:35
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0