Hej

Hej! jag sitter i skolan. Jag har varit här sen 08.00 och jag börjar 09.15! Det är roligt. Jag sitter och pratar med mig själv för det är bara jag här. Man får ju alltid dom vettigste svaren om man pratar med sig själv.

Jag är trött och jag har fortfarande inget internet hemma.

Igår klarade min bror Uppkörningen  för att få körkort. Duktig pojke!

Och igår sprang det en älg på våran tomt. Jag trodde det var en mördare.
Rasmus kommer nämligen in springandes
"MAMMA MAMMA!! JAG SÅG DEN! Det började knaka i skogen och sen sprang den rakt över tomten och sen försvann den in i skogen igen. snacka om att jag inte blev så kaxig när jag såg den komma ut ur skogen"
Jag som befinner mig i köket hörde aldrig att han sa att han såg en älg så jag trodde det var en mördare. Jag går ut ur köket och ser att mamma tryckt upp ansiktet mot fönstret och jag tänker:
"Jag visste att vi inte skulle bo här, skogen är läskig och full av mördare"
Tillslut frågar jag ändå vad det var och blev fett lättad när mamma sa att det var en älg som sprungit på vår tomt!
HAHA

nu ska jag göra något annat vettigt här i skolan.
yeah right...

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0