If i lose everything in the fire, I1m sending all my love to you

Hejsan alla härliga människor :)
hu är läget med er då?
med mig är det bra, tackar som frågar!
Jag sitter inne i samma grupprum som alltid och väntar på en viss Maria Tollbo :)
hon är bäst!
Vi ska gå till stålfors som alltid på tisdagar. Jag är hungrig men jag ska få pengar av min älskade pappa eftersom mitt bankkort är ur funktion av någon jävla anledning. Jag har inte kunnat köpa något på tre veckor nu. Dessutom måste jag betala min del för Balsta. åååh damp :)

Rasmus ska hämta mig vid stålfors. Det är roligt att åka bil med honom för han gör som man ska i bilar. Vilket betyder att han DUNKAR MUSIK PÅ HÖGSTA VOLYM ;) hihi även om det är ganska konstig musik så är det bra :)
Sen ska jag hem och titta på Disney Channel och på Fredag är jag ledig och ska vara med Emil. Vi ska titta på DET mohaha jag håller på att läsa den boken i svenskan. Jag har redan sett filmen men det var så länge sen och jag fattade inte slutet så jag måste kolla på den med Agnes. Hon blir aldrig rädd så hon förstår alltid alla slut ;) det är toppen!
Emil kommer vara fett rädd jag lovar! hihi
nu orkar jag inte skriva mer. Jag hoppas verkligen jag får internet ute i skogen skogen snart!!!! =)
puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Jag kommer inte att vara det minsta rädd ska du se;) Jag är inte rädd för något!

2009-11-17 @ 16:20:09
Postat av: natta

det???

2009-11-17 @ 20:09:00
Postat av: Matilda

haha jaa men jag hoppas du blir rädd Emil!

Jaaa Natalie. Filmen om en Clown som äter barn :D :D :D haha

2009-11-18 @ 12:35:44
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åh, ja, jag vill kolla på läskiga clowner!

2009-11-18 @ 20:14:25
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: natta

läskit:S typ kanibal:S

2009-11-19 @ 17:23:01
Postat av: natta

läskit:S typ kanibal:S

2009-11-19 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0