inget att säga!

Hejsan! jag har inget att säga men jag ger er en litet inlägg ändå

Today, my friend and I changed our contact info in our other friend's phone. I don't know which was funnier: the look on my friend's face when Jesus texted him calling him an asshole, or the look on his face when God texted him after that to apologize for his son's rude comments.

These makes my days!

vasågoda för dagens skratt :D

jag ska sova nu

(Min mamma sitter och skrattar ihjäl sig av min bok " sms som kom till HELT fel person" haha hon finner den väldigt roande)

Godnatt <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAH Gud-vitsar är mina nya favoritvitsar!

...Näst efter Hitlerskämt så klart. Och Ib-skämt. Emo-skämt är tyvärr utgångna.

2009-11-24 @ 22:13:23
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

haha jaa dom är roliga dom!

ib-skämt fattar ju bara du typ ^^

2009-11-25 @ 12:33:44
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0