lite mer mmm i livet!

hejsan alla människor!
Jag sitter i skolan. Jag slutade för 20 minuter sen men eftersom min buss inte går förrän halv fem (!!) så sitter jag i samma grupprum som jag satt igår och bara... inte gör något speciellt alls.
Jag är helt handikappad utan internet! Jag kan ju inte kontakta mina kära vänner mer än på mobilen, vilket gör att det känns som om jag bor i en helt annan stad eller något. 
Jag sitter och äter Marabou choklad och lyssnar på musik. Just nu är det Samy Deluxe <3 

Jag vill ha internet tillbaka nu! 
Jag blev otroligt glad idag när jag läste Plektrums blogg. Agnes kommentrer är helt jävla underbara så jag vet inte riktigt vart hon får allt ifrån! 
Hon har sagt många saker som vi kommer påminna henne om för evigt! haha 
" Heter du Erik eller Jack?
"nej"
"Då är du varken snygg eller cool" 

haha åh Agnes! <3 
Jag träffade er eliter för två dagar sen (!!!) men det känns som en vecka bara för att jag bor så långt bort. Men jag och Plektrum har kommit på att vi ska spöka vid mitt gamla hus så ingen vill flytta in där!! 

Nu orkar jag inte skriva mer. 
Puss <3 / Matilda 

Kommentarer
Postat av: Maria a.k.a plektrum

"Könsorgan är äckliga! PUNKT SLUT!" hahahahaha<3



Ja jäävlar! Här ska skrämmas!!

2009-11-03 @ 17:48:24
URL: http://popcornnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0