Transformers

Hejsan!
Jag sitter och tittar på Transformers. Jag är en nörd för jag gillar alla typiska nördiga filmer som Star wars, Transformers, Sagan om ringen, Harry Potter, Matrix, Starship trooper och många fler.
Transformers går nu på 4:an och jag älskar den. Den gjorde verkligen min dag. När killen (Sam) sitter i bilen och spänner sina muskler. Haha så jävla bra, det är EXAKT min pappa. Jag sprang ut till honom i reklamen och pappa och mamma skrattade ihjäl sig också Pappa sa:
"Och vem tänkte du på då?" haha DIG såklart pappa!

Jag älskar bilar. Och det blir ju bara bättre när dom är coola robotar. =)
Nörd jag vet ^^
Åh Optimus Prime kom just in i filmen för första gången. we sure love him! <3
haha Bumbelbee är ju coolast såklart.

anyways...mitt nördiga inlägg har sitt slut här. Jag vill ju inte tråka ut er för mycket.

TRANSFORMERS <33

Puss <3 / Matilda


TRANSFORMERS<33

transformers <3
(transformers) <3
hihi

Kommentarer
Postat av: natta

haha hör hur det ekar trasformers! xD

2009-11-22 @ 11:57:05
Postat av: Matilda

hahaha jaa! :)

2009-11-22 @ 12:38:01
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0