Yo!

hejsan!
Jag har inte kunnat blogga på några dagar nu eftersom jag inte har något internet ute i skogen!
och det lär ju dröja ett tag till innan vi får det.
USCH det värsta var att jag inte kunde rösta på MTV och nu är röstningen stängd!!
men men. Nu sitter jag i skolan om ni inte kunde lista ut det! jag har engelska men jag sitter i ett grupprum med Emil
HEJ EMIL!!!! :)
Emil erkände nyss att han kunde hångla upp Billie joe bara för att Billie joe är så het!
Så Agnes, vår teori stämmer om att det inte spelar någon roll om man är kille eller inte, man vill fortfarande hångla upp Billie! ;) hahahaha

Jag gick hemifrån 07.10 idag. hemma (i Slagsta) gick jag upp 07.10 :O jag åkte sugig lantbuss idag. Det var inte roligt!

jag fick en ficklampa av mamma också eftersom jag inte kommer ´se något när jag går hem från bussen idag. 17.00!!!!!!

skit.
Nu ska jag titta på massa Green Day saker här i skolan utan ljud!
Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Men sluta ljug Matilda!

Jag skulle aldrig kunna hångla med någon kille!!!!



Jag är homofob så sluta ljug om såna saker!

2009-11-02 @ 13:54:25
Postat av: Agnes

MATILDA KOM HEM!!!!!!! Jag mår jättedåligt över att din levnadsstandard reducerats till lantlig nivå.

Du kommer bli värsta bondlurken.

2009-11-02 @ 16:36:28
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Agnes

Emil: Jag uppskattar din liberala gay-for-Billie Joe-sida, men skulle uppskatta både den och hela dig lite mer om du ville sluta plåga mig med särskrivningar. Om du inte helt medvetet skriver "snygg Emil" istället för snygg-Emil? I så fall kan det betraktas som ännu ett tecken på din nytänkande och konstruktiva personlighet, och skall av mig beredvilligt dömas därefter.

2009-11-02 @ 16:48:53
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Snygg Emil

Jag särskriver för att jag tycker att det är så fint med särskrivning;) Nej men jag suger på svenska får jag skylla på:P

2009-11-02 @ 22:09:54
Postat av: Agnes

Good enough ;)

2009-11-02 @ 22:20:49
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0