Balsta

Nu är det Balsta som gäller, Äntligen! :)
Idag har jag faktiskt hunnit plugga lite (y) och spelat gitarr. Mer plugg blir det väl ikväll eftersom jag inte har tid i morgon! ÅÅÅÅÅÅÅHH jag kunde knappt sova igår, jag var tvungen att lyssna på musik för att somna och det händer aldrig! och sen vaknade jag fett tidigt och kunde inte somna om bara för att jag kände mig stressad/spänd/rädd/lycklig för i morgon så jag gick upp och moffa i mig mackor :D haha

bara en halvtimme kvar, sen får jag träffa mina eliter igen och äntligen vistas på Balsta igen! Love it!

till er Tokio Hotel fans som råkar klicka er in här
http://bleibenimmer.blogg.se/ Titta in där om ni inte redan gjort det. En mysig blogg och tjejerna som har den är jättetrevliga varelser :)

HEJ HANNA OCH REBECKA :D

Ha en trevlig dag så ses vi nog ikväll :)
Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0