Christian the lion

gå in på youtube och skriv "christian the lion"
Det var en liten film som Braf visade mig idag i skolan. Jag höll på att börja böla men jag lyckades att hålla mig :)
Det är en väldigt fin video och den påminner mig om hur mycket jag ville ha en tiger när jag var liten.

I måndags var jag med Natalie! det var trevligt som vanligt, vi träffades bara en timme men det räcker för att få mig på gott humör. Den sötisen är ju så underbar! =)

Idag var det en ganska softa dag i skolan. Vi hade företagsekonimiprov (y)
Imorgon är det ännu en gång dags för att gå till klockan 18.00 och snart har det redan gått en vecka sen Green Day, bara tre dagar idag men innan man hinner reagera kommer det vara söndag igen. Åh hemska tanke. Kan det inte vara söndag 11/10 09 för alltid ? snälla?

Nu ska jag gå och spela gitarr och äta chocklad.
Rasmus gick förbi mig för en stund sedan och anklagade mig för att ha snott godis av honom. Nog för att jag brukar göra det (a) men den här gången är jag verkligen oskyldig och jag blev verkligen förvånad när han kom och anklagade mig. Jag undrar vem som tagit det om han inte minns att han tog det själv ? säker mamma ;)
haha



yeah! Natalie den ungen ska alltid ta kort



I love you <3



Haha kul att mina fingrar ser konstiga ut bara för att jag rör dom ;)



ja.. haha jag älskar Natalie



första gången någonsin Natalie gör en grimars själv, (jag ler konstigt men det syns inte lika mycket dom Natalies grimars )



"I have just met you, but i looooove you"

Jag älskar dig Natalie!
P.s Jag hittade min saga ;)

Puss <3 / Matilda


Kommentarer
Postat av: Josefin

ja jag håller med, kunde inte andas:o

Jaha men vad roligt:) 2 tjejer i min klass var där, dom älskade det!!

2009-10-14 @ 18:04:23
URL: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/
Postat av: natta

haha va sötr du e matilda!<3

2009-10-14 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0