hej Bloggen!

haha jag hatar det där "Hej Bloggen"
Jag och Malin satt och disskuterade bloggar idag och hur jobbigt det är när alla säger "Hej Bloggen" i början i ett videoinlägg. Alla säger det i EXAKT samma tonfall! Det är verkligen irriterande så jag och Malin sa att vi skulle säga "Hej hej!" (Läs med lite mormor röst som hälsar på sitt barnbarn som är 12) haha oj jag hade verkligen roligt då. =)

Idag hade jag ju trafikkunskap och jag klarade B kursen på första försöket :) japp körkort snart då...inte!

idag hade jag idrott också och vi spelade vollyboll, jag hatar det. Jag är ju så jäkla bollrädd och mitt lag tyckte det var OTROLIGT roligt att hacka på mig, vad jag än gjorde. Malin var den ända som inte sa något (Vi var dom ända tjejerna)
Det spelade inte någon roll om jag missade bollen eller om jag gjorde så vi fick poäng. Så fort jag slått iväg bollen hörde man MATILDA VAD GÖR DU!! över hela planen. Jag hade Anton, Emil ,Maytham och Dennis mot mig. Emil bytte till och med lag </3
Dennis klagade på att jag inte passade. När jag passade, klagade han på att jag inte gjorde rätt med händerna, när jag gjorde rätt med händerna klagade han på att jag inte slängde mig efter bollen tillräckligt mycket ( han tyckte att jag skulle ligga och sprattla på golvet) När jag väl (försökte) slänga mig klagade han på att jag aldrig fick över bollen och när jag väl fick över bollen klagade han på att jag gjorde det för lätt för det andra laget.
FAN! haha asså den lektionen var inte enkel, grejen var att jag stod och skrattade ihjäl mig hela lektionen över killarna. Jag kunde inte stå rakt. Vad jag än gjorde och vart jag än vände mig hörde man alltid MATILDA VAD GÖR DU!? haha Det är hårt att vara tjej bland bollgalna killar alltså.

Men en sak är bra, jag hinner alltid varna människor om en boll skulle komma flygandes mot någon som inte ser bollen. Man hör alltid mig : AAAAAH AKTAAAA!! vilket gör så att alla hoppar till. Jag blir ju rädd bara genom att se bollen komma mot någon helt annan. Jag skriker alltid på vår lärare haha hon tackar mig alltid efteråt ;)

Nu ska jag måla naglarna! jag har inget annat att göra (y)



En bild som väcker känslor <3



En bild som väcker känslor <3



En bild som väcker känslor <3



Det här var min tröja jag köpte i måndags! Star Wars i mitt hjärta <3

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Jag bytte ju lag för att förstöra för det andra laget(a) Annars hade jag ju aldrig lämnat ditt lag;)

2009-10-01 @ 21:04:56
Postat av: Matilda

Ja jag hoppas verkligen att det var därför... jag ägde ju hela matchen ju!! :)

2009-10-01 @ 21:19:46
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Tack så mkt för infon, jag ska lyssna på låten på YouTube imöra. Nu ska jag sova.



G'natt Kram



(adda gärna bloglovin)

2009-10-02 @ 00:14:14
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjabba, jag har Frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du ställde några frågor. Inga frågor är för dumma! Tryck här för att fråga: http://potatismos.blogg.se/2009/october/entry-52534023.html#comment

2009-10-02 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0