hejsan

Ett snabbt inlägg om dagen då.
Jag gick och la mig halv tio igår (rekord!) och när jag vaknade så var jag så jävla trött varför? jag sov ju mer än vanligt. Mitt huvud har inte varit med alls idag. läskig kännsla. Dessutom strejkade datorerna på trafikkunskapen. Suck!

Imorgon ska jag vara med Natalie förhoppningsvis! det var ju länge sen.
Och igår var ju mina söta kusiner här! om var lika söta som vanligt. Jag tycker om mina söta kusiner, även om dom faktsikt börjar bli stora. Alexander ska ju börja gymnasiet nästa år?! sjukt.

Jag vill bara som vanligt säga att jag saknar min fru och att Tollan är min idol. Hon är bäst.

Jag lyssnar på foo fighters. Dom är bra.
Idag klippte vi ihop vår film på musken. Den blev 4.52 och den fick VERKLIGEN INTE bli längre än 5 minuter så vi lyckades ju ganska bra ;) och den är lite rolig. Som sagt är Felix väldig rolig.
idag jag jag ätit jättemycket o.O hihi jag känner mig jätteduktig. En macka, lunch, en bulle, en macka till, middag och sen glass :) hihi kanske blir jag lite tjockare som min kära fru tycker att jag ska bli.

www.blondaa.blogg.se En otroligt härlig blogg. Min kusin visade mig den! haha jag kan inte sluta skratta, killen är ju helt underbar :)

Nu ska jag fan sova, jag är så jävla trött.
OCH jag har pluggat idag, spanska, Svenska, Retorik och... jaa okej det var allt ;) men det var ändå diktigt av mig =D

TVÅ DAGAR KVAR SEN SMÄLLER DET :) <3

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: REBECKA

Svar: Det är bra att du röstar! Vi SKA klara att gör TH till vinnare i år igen.

2009-10-09 @ 17:10:08
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/
Postat av: Agnes

En dag till och sen P-A-N-G!!!

2009-10-09 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0