Hola!

ingen uppdatering igår, sorry. Men jag var inte hemma. Direkt efter skolan gick jag hem till Emil och kollade på min Green Day DVD. sen kollade vi på simpson och family guy :) efter det kom mamma och pappa och hämtade mig för att vi skulle åka till munktorp eftersom min lilla favorit kusin fyller år idag!!!!
Det är hon som precis fått en liten lillebror ovh gud så gullig han var. Han var inte mer än tre veckor och gud så söt. Jätteliten var han!

Där åt jag vofflor och pratade och lekte med deras två hundar som är dom sötaste någonsin. Dom är helt underbart söta!
När vi kom hem satte vi oss framför TV:n och kollade på IDOL. Det var ju Michael Jackson Tema. Tyvärr kan man ju inte göra låtarna bra, för Mickael Jackson var inte normal han var fan bäst. Men det var ett roligt tema. Calle är ju bäst, det vet ju alla ;)
Fast igår var nog Eddie bäst. Han valde They don´t care about us och det är en jäkligt svår låt att sjunga. så cred till honom!
Efter IDOL kollade jag på Samantha. Det är en rolig serie haha.
Sen gick jag och la mig och vaknade gör en timme sen ungefär. Jag ska snart ta bussen till Balsta men först ska jag väl äta något. Och fixa tabbarna till låtarna.

Ha en härlig lördag =)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: nattis

haha ja såg idol!:D

2009-10-17 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0