Humanoid!

Ja! nu kan man lyssna på Humanoid på Spotify :)
Härligt!
Jag kom nyss hem från min gitarrlektion och nu ska jag till tomten och lämna typ bokhyllan och saker... nu börjar det känna att det inte är långt kvar till vecka 44 tyvärr.

Jag har skrattat mycket med Tollan idag. Och idag på bussen slog det oss att vi faktiskt bara har tre veckor kvar att njuta av, sen åker vi inte buss tillsammans på morgonen längre. Det kommer inte bli roligt för det är alltid bussturerna som får mig på så bra humör varje dag. Jag kommer sakna Tollan jättemycket. Jag har ju träffat henne varje morgon i över ett år nu. BLÄ BLÄ på sundbyholm. Jag ska hata det stället för alltid!

Nu ropar pappa! Måste kila!

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag HATAR HATAR HATAR det där stället nu och för alltid!

2009-10-06 @ 18:23:49
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: sanna

söt blogg, läs gärna min om du vill =)

)

2009-10-07 @ 16:33:30
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0