it says home is where your heart is

It says home is where your heart is but what a shame cause eveyones heart dosen´t beat the same!

Jag har alltid älskat den textraden och nu känner jag att den är ännu bättre.
Jag har flyttat idag. Vi är inte klara så vi ska flytta imorgon också. Idag är det sista gången jag sover i mitt älskade rum </3
Jag är verkligen jätteledsen över flytten. Jag tror ingen riktigt förstår hur mycket jag verkligen verkligen inte vill flytta. Jag har varit en robot idag, bara gjort som jag blivit tillsagd utan någon känsla. När pappa gick runt och visade mig huset (eftersom jag vägrat sätta min fot på tomten innan jag var tvungen) nickade jag bara när han frågade om jag tyckte det var så fint. Det känns så hemskt att tycka så här illa om att flytta för att jag ser ju att mina föräldrar verkligen älskar huset. Deras hjärta slår tryggt där.

Huset är verkligen jättefint och så det kan jag ju inte säga nåt annat om, men mitt hjärta slår tryggt i Slagsta. Det kommer ta mig evigheter att kalla huset för mitt hem. För mig är det "tomten" och Slagsta är mitt hem.
Rasmus skickade mig ett hemskt sms, jag var tvungen att läsa det många gånger: Vi skulle sova i Slagsta inatt va? Inte : Vi skulle sova hemma inatt va?
usch usch usch jag vill inte vill inte VILL INTE!!!

Varför kan dom inte vänta två år? två år! Det är ju egentligen ingenting!

Jag vill verkligen vara glad för mamma och pappa men fuck them dom är elaka som drar bort mig från Slagsta nu!
Jag hatar att jag kommer bli helt beroende av mina föräldrar. Om dom inte är hemma kommer jag inte komma någonstans, inte till Balsta eller till Slagsta för att eliterna vill träffas. Cykel finns...men jag kommer inte kunna cykla på vintern eftersom jag bor i en jävla skog!

Nej nu är jag ledsen! nu ska jag sova och aldrig vakna. Då får jag ju i alla fall dö where my heart is - hemma

So long and good night!

puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

MATILDA MIN FRU NU FICK DU MIG NÄSTAN ATT GRÅTA



Och du MÅSTE komma till Slagsta och Balsta. Dina föräldrar får helt enkelt betala taxi! Det är de skyldiga dig för den här flytten!



Jag ska gå och sitta på din sten lite då och då..



Och alltså... Jag är självisk och skulle helst inte vilja att du dog. Trots allt det här.

2009-10-30 @ 01:46:03
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: natta

detb ordnar sej matilda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D<33333333333333

2009-10-30 @ 14:55:10
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag! :)

2009-11-01 @ 12:04:22
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vill inte heller att du ska dö, ni alla får dö EFTER mig, punkt. SLUT



Jag ska spöka i fina huset på citronvägen och skrämma bort de nya ägarna som kommer sprida vidare ryktet till alla som vill köpa det så att INGEN vill ha stället och så kan du flytta in där igen!!!

2009-11-02 @ 21:42:46
URL: http://popcornnation.blogg.se/
Postat av: Matilda

nej jag har redan paxat att dö först!!! :O

och jaaa jag tycker det är en bra idé vi kan sitta på stenen och lysa in med värsta straka ficklampan så dom blir fett störda :) hahahah

Puss Maria!

2009-11-03 @ 11:32:03
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0