It's fun until somebody get's hurt---then it's hilarious"

Hejsan alla andra förkylda människor som låter helt puckade som jag :)

Jag har det väldigt trevligt. Jag har precis spelat gitarr. Ska man bli bäst måste man ligga i!
Jag sitter och väntar på att klockan ska bli åtta för då börjar chuck =)

Jag sjunger onödigt högt till Green Day också, dessutom skrattar jag ibland bara för att det låter så hemskt eftersom jag är förkyld. Stackars min familj. I don´t care!!!!!! haha

Och för att citera Tollan från i lördags på Balsta:
Tollan : alltså det är så skönt att ta av sig öronpropparna, för det känns liksom som om man har...proppar i öronen!
HAHAHAHAHAHA ååh jag älskar Tollans kommentarer.

Nej nu tänker jag slänga in lite bilder från den 11/ 10 bara för att göra Emil mer avundsjuk på att han missade det. OCH för att han blocka min på msn den jäveln. Bara för att jag råka säga att hammarby skulle förlora ikväll
















Japp! där har ni min underbara dag i bilder!
Bilderna är bl a tagna från Green days hemsida! :)


Citatet i rubriken är självklart från Bille Joe himself =)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

ÅÅH vilka udnerbara bilder :D

Jag har definitivt en stor crush på bandet för tillfället xD

2009-10-19 @ 20:49:18
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Neha

Hahaha,vilken skön kommentar

2009-10-20 @ 18:04:14
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Snygg Emil

Vadå råkade? Du råkade ju inte din dryga jävel!

2009-10-21 @ 14:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0