Månen öl!

nämen oj! hej :)
Vad kul att du hittade hit (y)

Jag sitter som vanligt och lyssnar på Green Day, Konserter får en att bli lite nördig (som om jag inte redan är det)
och dessutom har jag köpt en ny DVD med Green Day och jag har kommit på att jag önskar mig massa DVD:er med dom för dom är så himla bra live så man dör, jag köpte en med livematerial från 1994 och det är så annorlunda men ändå så himla "Green Day" liksom. Det var en utomhuskonsert och det regnade så alla började kasta lera på varandra och upp på scenen och tillslut började Billie kasta tillbaka leran till publiken och höll på att rulla runt i leran. åååh vad jag satt och skratta högt genom alla låtar. Det var så mycket energi i dom haha.

Billie tog upp en liten kille som fick sjunga en bit ur en låt som jag inte kommer på vilken det var nu. "bla bla bla... to partyyyyy" haha fattar ni vilken låt? ^^

i alla fall, när han sjungt klart gick han ner och Billie ba " a future idiot" HAHAHA åh jag älskar dom där tre!

snart lov (Y) toppen ju. och på Lördag är det Balsta, titta på min nya DVD med eliterna (kanske) och sen färga mitt hår... BRUNT!! hmm vi får väl se hur det blir!

Nu ska jag återgå till att sjunga med i låtarna och spela med på gitarren.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Den konserten har jag läst om ^^



Och jag tycker att man är ursäktad för nördighet i två veckor efter en Green Day-konsert :]

2009-10-22 @ 17:20:35
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0