...och min fiol kan inte flyga!

hahaha åh jag älskar Tisdagar... eller mer exakt: jag älskar Maria "Tollan" Tollbo!
jag har så roligt med henne varje dag! vi är helt fullständigt puckade tillsammans men jag diggar det, hårt!

våra magar höll på att dö idag när vi gick av bussen vid Stålfors, fy fan. Jag är verkligen ledsen att det inte går att återberätta men jag har hela tiden sagt att vårat (Eliternas) liv borde filma så alla fattar hur jävla puckade vi är, för ja, puckade är vi, och nördar och töntar och allt man kan vara. Men det skiter vi i för vi har så otroligt roligt.
Idag av någon anledning pratade vi om att Tollan skulle sluta med fiol för att hennes lärare inte tycker om henne och mitt i allt börjar Tollan sjunga "i belive i can fly" och kastar iväg sin fiol... nästan.
Jag: hahaha såhär Tollan. " Jag tänker sluta spela fiol för du tycker inte om mig och min fiol kan inte flyga"
Tollan: HAHAHAHAHA
oj, vi stod vid vägen och skrattade ihjäl oss jättelänge! hahahahaha det var så otroligt roligt och jag vet inte om jag kommer överleva ett och ett halvt år utan att åka buss med henne till skolan längre.
jag har sagt det förr och jag säger det igen: Tollan är min idol.
HAHAHAHA hon sa att min pappa nästan är lika rolig som Green Day! Pappa skulle nog ha jätteroligt med Tré men han passar inte som Rockstjärna, även om han gärna vill vara en ;) haha

och just när vi skrattade som mest jag och Tollan säger hon : " vi når ju nästan upp till Green Day´s nivå" och det fick mig att skratta ännu mer.

När jag kom hem från Stålfors blev jag utelåst för pappa hade mina nycklar. Så jag gick in i vårt fråd (som är helt tomt nu) och satte mig ner och tog fram gitarren och började spela till musiken jag hade i ipoden. Det var väldigt mysigt och när mamma och pappa kom tillbaka stod dom och lyssnade på mig. Det tog ett tag innan jag upptäckte dom.

Dessutom ska Maria med flera nog göra sitt genombrott på min brors födelsedag HAHA vi skulle döda honom :)

nu ska jag äta! :D

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0