Ringaren i Notre Dame

Yo dudes! :)
Nu har jag äntligen en ledig stund för bloggen. Jag vaknade klockan elva idag och sen dess har jag pluggat och fixat mitt rum. Det är åt helvete just nu alltså. Mitt rum är så jävla stökigt att jag bara vill spy på hela rummet och så sa mamma nu att jag skulle städa! kyss mig i arslet och dra någonstans!
Det är ju hon som har skräpat ner hela mitt rum bara för att hon har så bråttom med att fixa allt för flytten. Fan!

Jag låg på min säng och spelade gitarr medan hon rensade mitt skrivbord. Jag kände mig som en dryg rockstjärna som inte orkar göra nåt annat än att plonka på gitarren :) hehe

och imorgon är det skola. Inte roligt.

Igår var jag hos älskade Agnes :D vi lyssnade på Green Day och kollade på Tokio Hotel bilder på hennes dator, hon har så gamla bilder. En mapp som heter "Garv" och det var väldigt roligt att kolla igenom, jag skrattade ihjäl mig. EFter det så gick vi ut på promenad med Agnes hund Sigge och sen kom Maria och Fredrik till Agnes och vi kollade på Ringaren i Notre Dame. Jag har varit inne i riktiga Notre Dame =)
Det var jättelänge sen jag såg den men man skrattar fortfarande lika mycket åt skämten som förut. Om inte mer. Stenfigurerna är ju riktigt sköna!

Gå och skräm en nunna!
hahaha jaaa Disneyfilmer kommer alltid vara dom absolut bästa som finns! :)
Kvällen var i alla fall trevlig. Hur skulle den inte kunna vara det när man har sånt bra sällskap som dom jag var med. Dock saknade jag Tollan lite, hon lyste med sin frånvaro igårkväll.

Nu ska jag städa....
puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

-Mår ni inte bra, sir?

-Jag hade lite problem med eldstaden...



Det är lätt mitt favoritskämt xD Fast det är bara för att jag är hemligt förälskad i Frollo (a)



HAHAHAHAH Gå och skräm en nunna!! XD



Ack, kära gammla Dinsey! Som man inte förstår att till fulla uppskatta förrän nu...

2009-10-05 @ 16:55:20
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0