Skolans toaletter...

YÄÄÄÄÄY!!!!! Nu är det lov! Äntligen säger jag bara!
Idag har jag fikat på stan med mina kära syskon och letat efter ett par nya skor! =) men hittade inga tyvärr=(
Träffade Isak senare på kvällen:) Lyssnade på musik och pratade en hel del.....som vanligt med andra ord;) o sen såg jag 17 again med Zac Effron. måste bara säga att han är såååååååå snygg :O KILL ME!!!! hans ögon! Baah!<3

Anyway! Nu är det lov som sagt och detta innebär PLUGG för alla naturare :( kommer dock sakna skolans toaletter! haha min o yanyans specielle plats!;)



<3






Nu e det lov!<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

ååååh jag älskar 17 Again :) <3333

2009-10-26 @ 18:22:21
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: naatta

ja han e snyyyyyyyyyggg

2009-10-26 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0