Svar på frågor!

Haha jag såg här att Natalie hade ställt några frågor till mig och jag som inte har nåt att göra tänkte svara på dom :)


Frågor till Matilda Karlsson!!! (eftersom hon e lite dålig på at uppdatera mej^^)

1. Gillar du fortfarande Slagsta- snyggingen??(inte emil xD )
2. Har du flyttat än?
3.Hur går det i skolan??:)
4. Har du blivit ett Tokio Hotel fans igen?
5. Vad skulle du göra om du fick tre önskningar?:D (man får INTE önska sig flera önskningar!)
6. När har du tid o vara me mej (A) ?


1. JA! haha vad tror du? galnare än någonsin kanske? hehe (a)
2. Nej jag har inte flyttat än men jag ska visa med några bilder hur det ser ut i mitt hus nu. (vi flyttar vecka 44)
3. Det går bra i skolan tack! jag gör bort mig precis lika mycket som vanligt ;)
4. Natalie, du vet väl att jag alltid kommer vara ett Tokio Hotel fans ;) det går inte att släppa, dock är jag inte ett galet fan som andra men jag lyssnar på deras låtar om dom råkar komma på spellistan på min ipod, inte mer med det. Som alla andra band jag lyssnar på. Jag ser inte Tokio Hotel som något Speciellt längre.. fattar du ? ;)
5. Tre önskningar? hmm...Jag skulle önska att jag kunde ALLA språk flytande, jag skulle önska att jag blev BÄST på gitarr och sen skulle jag önska att jag kunde dansa som Michael Jackson!
6. Jag har alltid tid med dig älskling ;) varenda dag förutom Tisdagar! Bring it on Natalie! <3


Japp, där har ni det! ;)
Jag sitter och väntar på att klockan ska bli runt 17.00 för då kommer Viktoria hem till mig. Vi ska nörda filmer och moffa onyttiga saker (y)
HAHAHA igår var min kompis med i Kissies blogg!
Så jävla skön. Han skrev ett medelande till henne på facebook och sa "Jag svär, det här kommer komma upp på hennes blogg"
och en dag senare så ligger det självklart en bild på hans medelande på hennes blogg. HAHA man tycker att hon borde ha lite mer saker att skriva om än att hon inte hinner/ orkar svara på alla medelanden.
Han hade liksom skrivit "Du är bara bäst. Så jävla skön"
ingen skulle väl svara på det? hahaha Det där gjorde verkligen min dag :)

nu ska jag spela gitarr!

puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Erika

vilken härlig blogg du har :)

2009-10-03 @ 08:02:21
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0