The Pretender

nämen hejsan! :)

Idag är första dagen på lovet och jag känner att den här veckan kommer gå alldeles för fort!
Imorgon ska jag ha körlektion och vara med Natalie. Onsadag är bokad till Tollans överraskning (Äntligen!!) Torsdag ska jag flytta hela dagen och fredag också =( lördag och söndag är som vanligt bokade för Balsta!

Idag var en spännande morgon. Biljetterna till Tokio Hotel släpptes ju och som alltid ska det strula för oss och det slutar med att man går runt som ett nervvrak och hoppas att allt ska gå bra så man får biljetter. Men vi fick det så 4 mars kommer ni hitta mig och Natalie i Globen (yäääääh)

TILL AGNES : låt mig citera min pappa: " hur tar ni er hem? med bil? "
Jag: "jaaa Agnes mamma ska köra hem, men vi får inte plats i en bil"
Pappa: med tanke på allt hon gjorde på Green Day borde det ju...egentligen... vara våran tur"
Jag : "jaaaa det tycker verkligen jag också!!"
Pappa: vi får fixa det där på nåt sätt"

Så min pappa är i alla fall på att vara den andra bilen hem ^^ och nu har han sagt så, så nu kan han ALDRIG ändra sig för jag kommer aldrig glömma att han sa det! mohahaha

Rasmus ska göra teoriprovet för att få körkort imorgon, han började idag så jag säger bara : LYYYYYYYCKA TILL han kommer aldrig klara det och då kommer han bli så jävla lack så han kommer säkert skita i körkortet i några år till!

men men.
här kommer en bild på min nya hårfärg!






haha jag biter mig i läppen om ni undrar varför min mun är så konstig ;)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: natta

YÄÄÄÄÄY gLOBEN HERE WE COMEEEE

2009-10-26 @ 19:02:35
Postat av: natta

YÄÄÄÄÄY gLOBEN HERE WE COMEEEE

2009-10-26 @ 19:02:35
Postat av: natta

fiiint hå:D<333333333333333

2009-10-26 @ 19:02:50
Postat av: natta

r

2009-10-26 @ 19:03:02
Postat av: Snygg Emil

Fint håret blev:)<3

2009-10-26 @ 19:14:15
Postat av: Agnes

Smutsig badrumsspegel!!!! HAHA

2009-10-26 @ 22:17:31
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0