this is why stockholm is better then America right now

yo dudes!
Jag har varit duktig idag och rensat ännu mer i mitt rum! snart finns det inte mer än en säng här inne. Och en matta.
Dagen har varit så jobbig men jag klarade C-kursen idag på Trafikkinskapen så jag har bara en till sen är jag klar och ska göra sluttestet! chill jaoooo ( skoja) haha
Jag lyssnar som vanligt på Green Day, snacka om att man gled in i värsta fasen efter konserten haha.

MEN PÅ MÅNDAG SMÄLLER DET ASSÅ!
DÅ ÄR DET SPÄNNANDE OCH DÅ KOMMER JAG SITTA VID DATORN HELA MORGONEN.
Bara så att ni vet alltså ;)
och så kommer ju Tokio Hotel till sverige den 4:e mars och 5:e mars. Först till Globen och sen till Göteborg. Har dom dåligt samvete för att dom dissa oss för två år sedan eller ? ;) haha
Jag är lycklig idag. Det har jag i och för sig varit sen 11/10 men ändå ^^

Imorgon ska jag vara med sötaste Natalie och sen ska jag köpa hårfärg! Ja för på lördag smäller det :) hihi jag är nervös... hur kommer det bli? läskigt!

nej men nu behöver jag ärligt plugga Spanska glosor, jag skulle ju leka duktig imorgon och kunna alla glosor. vi får väl se hur det går, först ska jag spela gitarr! :)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du spelar alltid gitarr. Men det gör inget. :)))))))

2009-10-22 @ 22:41:32
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0