Tillbaka

hejsan! Nu är jag tillbaka från Balsta. Det var härligt att vara tillbaka på Balsta.
Just nu sitter jag och tänker på att jag egentligen verkligen måste plugga. Jag har ju ingen tid till det imorgon.
Vi ska dra till Stockholm klockan tio imorgon. Jag kommer frysa så mycket men det kommer vara så värt det!
nej usch varför ska det vara redan imorgon ? Det är i alla fall lite tröst att Agnes känner likadant som mig. Tollan därimot, hon är glad och peppad inför i morgon, kanske för att hon inte ska med men självklart ska jag ringa henne :) Oj nej nu måste jag sluta tänka på Green Day annars kommer jag... jag vet inte. Jag vill inte somna ikväll =(

Balsta var i alla fall väldigt trevligt och mysigt som alltid och snart har vi två HELA egna låtar som vi kan spela...och lite senare tre och sen fyra? om vi bara kan sätta lite fart. Patrik ville att vi skulle anmäla oss till Rockkarusellen. Vi får väl se, vi kan ju alltid bli "sjuka" när vi ska spela ^^

Nej nu ska jag rösta lite, sen ska jag spela gitarr, sen ska jag äta, sen ska jag äta och sen ska jag kolla på Danmark mot Svergie! Nu vet ni hela min kväll (y)





Hihi jag hitta gamla bilder på Eliterna :) <3



Näshulta! <3



HAHAHA Natalie ser så jävla pissed off ut ;)



Näshulta <3



Den här bilden är min älsklingsbild. Jag var så lycklig just vid detta tillfälle <3



Såhär började vi vårat kära band ;) "Reklokal á la Matildas säng"



"Replokal á la Matildas säng" innan jag flyttar?
Och ja jag sover med den där bollen (a)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: natta

hahah fyyyyy gamla bilder!<3333333

2009-10-10 @ 20:05:41
Postat av: inez nyberg [fotoblogg]

hej hej fin blogg :D har en frågestund på bloggen. Kom in och fråga de mest oseriösaste/seriösaste frågor du kommer på! :D

2009-10-10 @ 21:55:02
URL: http://ineznyberg.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHAHAHAHHA älskar old pics!<3



Ni kommer ha det awesome imorn!!!

2009-10-10 @ 23:49:53
URL: http://popcornnation.blogg.se/
Postat av: Agnes

ÅÅH vad vi var söta förr i tiden! Jag hatar att åldras!

Vi sitter precis på samma platser i din säng hela tiden ^^

Mitt hår var fett fint då.

...den där sista bilden, var det den dagen vi kom på att vi skulle starta band? Jag tycker jag känner igen min tatuering som jag hade...

2009-10-10 @ 23:56:28
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag minns inte, startade vi den inte hemma hos Marias syster? nar vi poppade popcorn första gången och kollade på Tokio Hotel DVD:n ^^

2009-10-11 @ 00:00:49
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

Enligt mitt minne var vi i ditt rum. Jag satt på golvet.

2009-10-11 @ 01:06:58
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0