tonight´s gonna be a good night

Idag smäller det äntligen! ikväll ska Tollan äntligen få sin överraskning :)

Igår körde jag bil och var på stan med Natalie. Sen åkte jag hem och dregglade över massa bilder på Green Day och Tokio Hotel. Efter det drog jag hem till Tollan och satt och prata om hus jävla nördiga vi skulle vara om vi blev kända! haha det var väldigt roligt att prata om för ja, jag och Tollan skulle vara nördiga som fan! haha.

När klockan slog nio knallade vi hem till Agnes för att titta på min Green Day live DVD . Det var mysigt att vara med eliterna som alltid.

Nu ska jag snart ta busen ner till stan för att ha körlektion igen. Det är inte roligt att ha det tre dagar på raken. Fett jobbigt!
























Ni kanske kan tänka er hur jäkla konstig jag skulle se ut på alla bilder om jag var känd! O.o hahaha

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: natta

LOVE YA MATILDA KARLSSON<3

2009-10-28 @ 14:20:40
Postat av: Maria

Ni är för söta.<3

Den vinröda tröjan var jättefiiin!! Passade din hårfärg;D

2009-10-28 @ 15:10:15
Postat av: nivin

värst vad söta ni var på alla bilder!

2009-10-29 @ 20:02:12
Postat av: Carrooouw

Söta bilder :)

2009-11-08 @ 20:49:14
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0