Viktoria!

Igår var ju som sagt Viktoria här. Det var väldigt trevligt.  Hon är en underbar människa. Vi kollade på Hannah Montana the Movie och 17 Again. mmhm Zac <3 hahaha. Vi moffa i oss massa chips och choklad och läsk. Det var väldigt mysigt. Hon drog hem vid elva ungefär.

Just nu håller jag på att rensa mitt skrivbord. Jag har pluggat hela dagen. (duktiga Matilda) och jag var tyvärr tvungen att säga nej till Balsta. Jag hatar att flytta =/

Sen ska jag in till stan snart för att fixa en liten sak...*hemlis* hihi man vet ju aldrig vem det är som läser den här bloggen ;)
Jag lyssnar på Green Day (y) en vecka kvar nu. Det börjar verkligen dra ihop sen. Ganska hemskt faktiskt.

Ikväll ska jag i alla fall träffa Agnes och det är verkligen på tiden. Jag har inte sett hennes underbara ansikte och underbara dreadlocks på två veckor.

Nej nu ska jag duscha så jag kan ta mig ner till stan. Jag ska övningsköra dit för jag ska fan ha det där körkortet i februari... eller i alla fall i mars (a)



Vikroria lekte lite med min mobil vid lunchen ;)



Fredrik lekte lite med min mobil vid lunchen ;)



Haha roligt att Elin där i bakrunden spanar in oss ;)



Dags att flytta ? hela bokhyllan är tömd nu.



Mamma har byggt upp med massor av lådor, man kommer knappt in i vardagsrummet snart



som sagt. vecka 44 smäller det...


Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: mukta sundin

fina bilder <3

2009-10-03 @ 22:19:06
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: Agnes

FLYTTEN KAN DRA ÅT HELVETE </3

2009-10-04 @ 01:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0